בכל עסק שתנהלו, לטכנולוגיה שתבחרו לשלב יכולה להיות השפעה ישירה על שורת הרווח, כמו גם על מידת היעילות שלכם. חברות ניהול רבות השתפרו פלאים באמצעות חידושים טכנולוגיים ששוחררו לשוק, ומאפשרים להן לפקח על הנכסים, הבניינים והפעילות היומיומית שלהם. בראש כל אלו, נמצאת תכנה לחברות ניהול אשר הופכת את חייהן של חברות הניהול לפשוטים הרבה יותר. 

המעבר לתוכנת ניהול יכול להיות מעט מבלבל, במיוחד ללא ניסיון קודם ולאחר שפיתחתם לא מעט הרגלי עבודה לאורך השנים. אך גם אם יש לכם מעט חששות, מה שבטוח הוא שברגע שתקפצו למים, תשחו עם הזרם עד שתגיעו אל הים הגדול ושם עולם האפשרויות שלכם יהפוך לבלתי נדלה. 

אבל רגע לפני שקופצים, אנו בטוחים שיש לכם כמה שאלות. אז אם שאלתם את עצמכם מהי תכנת ניהול נכסים? למי היא מיועדת ומה תהיה התרומה שלה לעסק שלכם? ריכזנו לכם כמה מהתועלות הבולטות שחשוב להכיר. 

מה התועלות של תכנה לחברות ניהול?

לתכנת ניהול יש לא מעט תועלות, כמו למשל:

ניטור פשוט יותר של התחזוקה

תחזוקה לקויה יכולה להוביל להמון בעיות, ולעיתים לתרחישים גרועים ביותר. למרבה המזל תכנה לניהול בתים משותפים יכולה לסייע רבות בדרכים שונות ומגוונות. באמצעות התכנה ניתן לנהל את מערך האחזקה יותר בקלות, באופן יזום ומבלי לחכות למקרי חירום. ניתן להתחבר למערכת ולקבל תמונת מצב עדכנית על בדיקות וטיפולים תקופתיים שיש לבצע בבניינים השונים, לשלוף מידע בנושא התחזוקה בזמן אמת, לאסוף נתונים ולפתור בעיות תחזוקה ותקלות בצורה מהירה ויעילה יותר. 

תשלומים פשוטים יותר מספקים ודיירים

האפשרות לגבות ולקבל תשלומים באופן אלקטרוני הופכת את כל ההתעסקות לפשוטה הרבה יותר. אינכם צריכים לפגוש אף אחד באופן אישי, לרדוף אחרי תשלומים, או להתרוצץ בין הבנקים כדי להפקיד את הכסף. עם מערכת אוטומטית להפקדת צ’קים וסליקת כרטיסי אשראי, לצד שליחת התראות על תשלום לדיירים וספקים, ניהול הגבייה מעולם לא היה פשוט יותר. 

מעקב יותר טוב אחר נתונים

אם יש הרבה בתים משותפים תחת ניהולכם, מעקב אחר נתונים והפקת דוחות אלו פעולות חיוניות שיהיה עליכם לבצע. זה עשוי להיות ממש מאתגר, לשמור על סדר ולא ללכת לאיבוד בתוך מארג הנתונים הסבוך וזו בדיוק הסיבה שתכנה מתקדמת לניהול נכסים יכולה לעזור. היא מציעה את האפשרות של תיעוד נתונים אוטומטי, כך שאינכם צריכים להתעסק עם ניסוי וטעייה. בלחיצת כפתור פשוטה תוכלו לראות את התמונה הכוללת. 

שיפור ביצועים בעת ניהול נכסים

זו אחת הסיבות המשמעותיות לעבור לתכנת ניהול נכסים, והסיבה שתוכנה כזו בכלל פותחה. תכנה הופכת את כל תהליכי ניהול החשבונות, התקשורת, הגבייה ועוד לפשוטים יותר. היא מצמצמת את הצורך בכוח אדם רב, מקצצת משמעותית שעות עבודה, ומאפשרת לכם להתמקד בניהול נכסים נטו. כתוצאה מכך היא מאיצה תהליכים עסקיים, ומסייעת לכם לשפר את הניהול כמו גם את הביצועים שלכם. 

תמיכה 24/7 ושירות ברמה הגבוהה ביותר

תכנה אוטומטית מאפשרת לכם לספק ללקוחות שלכם שירות יוצא מן הכלל סביב השעון. בעזרת תכנה לחברות ניהול תוכלו לקחת את חברת הניהול שלכם אל השלב הבא ולגרום לדיירים שלכם להרגיש מוערכים ומרוצים מהשירות שאתם מספקים. עם מערכת שמתריעה אוטומטית, שולחת הודעות ועדכונים ומאפשרת לכם להתנהל בשקיפות מול הדיירים, השירות והתקשורת עם הלקוחות יהיו טובים הרבה יותר. 

גישה לנתונים בזמן אמת מכל מקום

גישה לנתונים זו פרקטיקה עסקית מעט מאתגרת שלוקחת זמן רב. עליכם לבדוק את תמונת המצב של כלל הנכסים שבאחריותכם, לעקוב אחר כל הפרטים החשובים, ההתנהלות, הזמנות העבודה, עבודות התחזוקה, ההתקדמות של אנשי השירות. עליכם לבצע פעולות כשאתם נמצאים בשטח, או לקבל גישה למידע כדי לתת תשובות. כאשר הבעיה היא שאינכם תמיד נמצאים במשרד. עם תכנה לחברות ניהול אתם יכולים לחסוך זמן, לקבל גישה אל כל הנתונים אונליין בכל מקום ובכל זמן ולקבל התרעות, כך שלא תשכחו דבר. 

שיפור התדמית העסקית

תכנה לחברת ניהול מספקת גישה לכל הנכסים עם נתונים מדויקים, מעודכנים והכל בזמן אמת, כאשר כל המידע מרוכז תחת קורת גג אחת. מעבר לעובדה שריכוז המידע מאפשר לכם לקבל החלטות טובות יותר בכל האספקטים של הניהול וההתנהלות, תוכנה גם תסייע לכם להיראות טוב יותר, לשדר מקצוענות, להישאר עם היד על הדופק תמיד ולשפר את התדמית העסקית. 

מעקב וניהול מידע בצורה יעילה

היכולת להפיק דוחות תספק לכם מידע משמעותי על ההתנהלות הפיננסית של החברה, תשלומים, הוצאות. תוכלו להפיק דוחות בקלות וגם לתעד את כל התקשורת עם הדיירים והספקים, למקרה הצורך. אל המידע תוכלו לקבל גישה נוחה, כאשר עומדת לרשותכם האפשרות לבצע הגדרות פרטיות ולהחליט מי יקבל גישה ולאן. 

שאלות ותשובות על השימוש בתכנה לחברות ניהול

מהי תוכנת ניהול נכסים?

תפקידה של תכנה לחברות ניהול הוא לשפר ביצועים ולפשט משימות שדרשו מכם השקעה גדולה של זמן וכסף לפני כן. עבור חברות ניהול ועד בית, תכנה לניהול ועד בית היא פשוט ברכה, שכן היא מתייחסת לאספקטים שונים של הניהול ונותנת מענה מדויק לאתגרים הצפים במהלך האינטראקציה עם הדיירים או ספקים, טיפול בקריאות שירות, מעקב אחר תשלומים, גבייה, עבודות תחזוקה, ניהול קשרי לקוחות, הפקת דוחות ועוד. 

למי פתרון תכנת ניהול מתאים?

תכנה לחברות ניהול מתאימה לבעלי ומנהלי נכסים מכל תחום, בין אם מתמחים בניהול בתים משותפים, מבנים מסחריים, משרדים, נכסים להשכרה, נדל”ן קמעונאי, דירות יוקרה ועוד. כמו כן תכנה יכולה בהחלט לשמש ועדי בתים ודיירים כדי לשפר את ההתנהלות בתחומים שונים.

איך יודעים איזו תוכנת ניהול תהיה טובה לעסק?

קודם כל עליכם להכיר את הצרכים של העסק ואת האתגרים שאתם מתמודד. תוכנות ניהול שונות מספקות פתרונות עבור אתגרים שונים, אולם תוכנת בילד אפ מספקת פתרון כולל עבור סוגים שונים של אתגרים ואספקטים של הניהול במטרה להפוך את מכלול המשימות ועבודת הניהול לפשוטות יותר. היכרות עם הצרכים שלכם תסייע לכם לקבל מענה מדויק יותר. 

מהם רכיבי מערכת בילד אפ?

תכנת בילד אם כוללת את הרכיבים הבאים:

  • טיפול בפניות שירות
  • ניהול אחזקה שוטפת ויזומה
  • אפליקציה לאנשי אחזקה
  • אפליקציה לדיירים
  • ניהול הגבייה
  • מערכת אוטומטית להפקדת צ’קים
  • סליקת כרטיסי אשראי
  • ניהול הוצאות והכנסות לבניינים
  • דוחות BI וגרפים חכמים
  • תיעוד קשרי לקוחות
  • מאגר בניינים, דירות ודיירים
  • מאגר ספקים
  • תשלום מיסי ועד בית באפליקציה
  • רשימות בדיקה
  • הפקת דוחות כספיים ותחזוקתיים

מדוע אנו צריכים תכנת ניהול?

אם אינכם בטוחים מדוע עליכם להשתדרג לתוכנה לחברות ניהול, יש לא מעט סיבות. ראשית כל תכנה לחברות ניהול מאפשרת לכם לעבוד מכל מקום. כמנהלי נכסים אתם כל הזמן נמצאים בדרכים, התוכנה שלנו נגישה עבורכם מכל מקום, כך שתוכלו לקבל גישה למערכת כשאתם צריכים אותה. 

שנית, תוכלו לבצע אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן וגוזלות מכם זמן יקר. תוכלו לתכנן מראש את עבודות התחזוקה, לנהל את הגבייה והתשלומים, לגבות נתונים, לבצע עדכוני תוכנה באופן אוטומטי ופשוט להפוך את העבודה ליעילה יותר. 

ולבסוף, תוכלו לשפר את כל מערך התקשורת, ולהפוך אותה לרציפה ועקבית יותר. ניתן להגדיר התראות מותאמות אישית, לשלוח תזכורות לדיירים, עדכונים ובאופן כללי לגרום למותג שלכם להיראות טוב יותר. 

בשורה התחתונה, תכנה לחברות ניהול יכולה לעזור לכם לפשט את עומס העבודה, להגדיל את היעילות ולאפשר לכם למקד את תשומת הלב בצמיחה ופיתוח העסק. 

מוכנים לעשות צעד נוסף קדימה? דברו אתנו

“איך לא עשינו את זה קודם”? זו אחת השאלות שחברות ניהול רבות שהחליטו להשתמש בתוכנה שלנו שואלות. התכנה כל כך ייעלה את העבודה שלהן, ואת ההתנהלות, עד שהתפנה להן כל כך הרבה זמן אותו התחילו להשקיע בצמיחה והתפתחות. 

אם עד התוכנה כל ההתנהלות הייתה ידנית, והמון זמן בוזבז על ביצוע פעולות ומשימות שהן נגזרת של עבודת הניהול, תוכנה לחברות ניהול הופכת המון משימות לאוטומטיות ומפנה לכם הרבה זמן. בנוסף היא עושה סדר בבלגן והופכת את כל ההתנהלות ליעילה הרבה יותר. 

אנו בטוחים שברגע שתעברו לתוכנת ניהול בניינים החיים שלכם יהפכו לפשוטים הרבה יותר, זו בדיוק הסיבה שפיתחנו את התוכנה. אם גם אתם רוצים לעשות צעד קדימה אל העתיד ולהצטרף לחברות רבות שעשו זאת לפניכם, מוזמנים לפנות אלינו, נשמח לספק לכם פרטים נוספים ולהפוך את המעבר לתוכנה להרבה יותר פשוט עבורכם! 

לקבלת הצעת מחיר עדכנית או לתיאום פגישת היכרות ללא עלות או התחייבות צרו אתנו קשר עוד היום! נשמח לעמוד לרשותכם.