כשמדובר בניהול בית משותף או כל רשות דיור, נדרשת הקפדה על הפרטים הקטנים. במיוחד כאשר מדובר בתחזוקת הנכס והבטחה כי כל הדיירים עומדים באחריות שלהם. אפליקציית בילד אפ שפותחה על ידי חברת A Point מציעה לכם פתרון מקיף, המייעל את ניהול הבתים המשותפים ברחבי ישראל. מערכת תוכנה מתקדמת זו נועדה לפשט את המורכבות של תחזוקת מבנים, ניהול דיירים ופעולות פיננסיות. אז מה עושים כשיש דייר שלא משלם ועד בית? במאמר שלפניכם נסביר איך Build App הופכת את ההתמודדות עם דיירים שאינם משלמים ומשימות ניהול אחרות לקלה ומהירה.

מה אפשר לעשות כאשר דייר לא משלם ועד בית?

כאשר שוכר לא מצליח לשלם דמי ועד בית, תקשורת יזומה וברורה היא הצעד הראשון. באמצעות פלטפורמה כמו בילד אפ, ההנהלה יכולה לשלוח תזכורות והתראות אוטומטיות ישירות לדייר, תוך שימת דגש על החשיבות של תשלומים בזמן. אם הבעיה נמשכת, חשוב לקבוע פגישה כדי לדון בתוכניות תשלום או פתרונות אפשריים. במקרים בהם אי התשלום נמשך, ייתכן שיהיה צורך לפעולות משפטיות או לערב סוכנויות גבייה, בהתאם לחוקים ולתקנות. לאורך תהליך זה, שמירה על תיעוד של כל התקשורת והניסיונות לפתור את הבעיה היא חיונית להגנה משפטית ולבהירות.

מתמודדים עם דייר שלא משלם ועד בית? Build App כאן כדי לפתור לכם את הבעיה.

תחזוקת מבנים בקלות וניהול הגבייה ממקום אחד

Build App מציעה גישה מקיפה לניהול נכסים ותחזוקת מבנים. על ידי שילוב משימות תחזוקה שוטפות ויזומות בפלטפורמה אחת, התוכנה מאפשרת לחברות ניהול לפקח על כל ההיבטים של אחזקת נכסים ללא מאמץ. גישה מאורגנת זו מבטיחה שהבניינים יישארו במצב מעולה ומשפרת את שביעות רצון הדיירים ואת ערך הנכס. אחד האתגרים העיקריים העומדים בפני רשויות הדיור הוא ניהול גבייה והתנהלות מול דיירים שאינם עומדים בהתחייבויותיהם הכספיות. זה מאפשר מעקב יעיל אחר תשלומים, תזכורות אוטומטיות לתשלומים באיחור ותקשורת יעילה עם הדיירים, מה שמקל על פתרון בעיות תשלום באופן מיידי.

דייר שלא משלם ועד בית

שיפור היחסים עם הדיירים וניהול פיננסי מקיף

המסירות של בילד אפ לשיפור יחסי הדיירים ניכרת ביישומים החדשניים שלה. האפליקציה הניידת מאפשרות לדיירים לפתוח בקלות בקשות שירות, לבצע תשלומים באמצעות כרטיס אשראי ולהישאר מעודכנים לגבי עדכונים חשובים. רמת נגישות ונוחות זו לא רק משפרת את חווית הדייר אלא גם מעודדת תשלומים בזמן ומפחיתה את אי התשלום. בילד אפ מספקת כלים לניהול הוצאות והכנסות, הפקת דוחות מפורטים וסליקת עסקאות בכרטיסי אשראי. תכונות אלו מאפשרות לחברות ניהול בתים משותפים לשמור על בריאות פיננסית ולקבל החלטות מושכלות על סמך נתונים מדויקים בזמן אמת.

העצמת אנשי תחזוקה, ניהול ספקים ונתונים

הצלחתה של כל אסטרטגיית תחזוקה נשענת במידה רבה על היעילות של אנשי התחזוקה. עם הניידות של אפליקציית בילד אפ תיהנו מטיפול מהיר בבעיות התחזוקה, שמירה על מצב הנכס ושביעות רצון הדיירים. בילד אפ חורגת מניהול דיירים ותחזוקה על ידי מתן מאגר בניינים, דירות ודיירים עם נתונים ועדכונים מקיפים. מערכת מידע ריכוזית זו מייעלת את תהליך ניהול הקשרים עם הספקים ועוקבת אחר כל הפרטים החיוניים הקשורים לנכס ולדייריו.

לסיכום

חברת Build App שפותחה על ידי A Point מציעה פתרון חדשני לניהול ההיבטים הרב-גוניים של תחזוקת בתים משותפים וקשרי דיירים. חבילת הכלים והיישומים המקיפה שלה נותנת מענה לצרכים של חברות ניהול, אנשי תחזוקה ודיירים כאחד. על ידי ייעול ניהול הגבייה, שיפור התקשורת בין הדיירים ופישוט משימות התחזוקה, Build App לא רק מתמודדת עם האתגר של התמודדות עם דיירים שאינם משלמים אלא גם משפר את הניהול הכולל של בתים משותפים. כמערכת הפופולרית ביותר לניהול תחזוקת בתים משותפים בישראל, בילד אפ מייצגת את עתיד ניהול רשות הדיור, ומספקת פתרון 360 המתמודד עם המורכבות של ניהול בניינים משותפים ביעילות מירבית.

שאלות ותשובות

כיצד Build App מקלה על תקשורת עם דיירים המאחרים בתשלומים?

Build App מייעלת את התקשורת על ידי הפעלת תזכורות אוטומטיות והודעות מותאמות אישית ישירות לדיירים עם תשלומים באיחור. התוכנה לא רק מבטיחה שהדיירים יהיו מודעים לתשלום החוב שלהם אלא גם מאפשרת ערוצי תקשורת פתוחים לדיון בכל נושא או הסדרת תוכניות תשלום, הכל במסגרת מקצועית ומכבדת.

האם Build App יכול לסייע במעקב וניהול בעיות תחזוקה חוזרות בבתים משותפים?

כן, Build App מצטיינת במעקב ובניהול בעיות תחזוקה חוזרות בכך שהיא מאפשרת לאנשי תחזוקה לעדכן בקשות שירות בזמן אמת ולספק להנהלה דוחות מקיפים. תכונה זו מסייעת בזיהוי דפוסים או בעיות תכופות, ומאפשרת אמצעים יזומים למניעת התרחשויות עתידיות, ובכך לשמור על שלמות הנכס ושביעות רצון הדיירים.

אילו תכונות מציעה Build App כדי לשפר את שביעות הרצון של הדיירים?

בילד אפ משפרת את שביעות הרצון והשימור של הדיירים באמצעות האפליקציה, המציעה לדיירים את הנוחות של פתיחת בקשות שירות, ביצוע תשלומים וקבלת עדכונים חשובים ישירות בסמארטפונים. על ידי מתן אינטראקציות ועסקאות קלות יותר יחד עם תחזוקת הנכס בצורה יעילה, Build App ממלאת תפקיד מכריע בשמירת הדיירים, אנשי התחזוקה ובעלי הבתים מאושרים.