איך נוכל לעזור?
< לאחור
מקומך כאן:
הדפס

מטרת מחלקת השירות והתמיכה ב A-Point

מטרתה של מחלקת השירות והתמיכה היא לבצע פרויקטים של הטמעה כדי לעזור ללקוחות להתחיל את השימוש במוצרי החברה בצורה היעילה והמהירה ביותר, ליצור ולהפיק מדריכים ומערכת הכשרה עצמאית שעוזרת למשתמשים להפיק את המקסימום מהמערכות, עונה על שאלות המשתמשים, ולתת תמיכה שוטפת ללקוחות החברה. 

שלושה מדורים המרכיבים את מחלקת השירות

המחלקה מורכבת משלושה מדורים המתופעלים על ידי צוות התומכים והמדריכים שלנו:

מדור הטמעות

מקבל את פני הלקוחות החדשים, ומנהל תהליכי שלבי הטמעה של מערכות תוכנה ונהלים אצל הלקוח עד להשלמתם על פי רשימת בדיקה.

מדור הדרכה

יוצר סרטי הדרכה, מדריכים וכל אמצעי הדרכה אחר. מבצע הדרכות בפועל ללקוחות לאחר שהמערכת הוטמעה.

מדור תמיכה

מטפל בקריאות תמיכה שנפתחו על ידי לקוחות.
יוזם תקשורת תקופתית ללקוחות  כדי לגלות מה דרוש ורצוי ולספק את המענה לכך, וכן לבצע תחזוקה יזומה ומונעת.

איך פונים אל מחלקת התמיכה?

ניתן למחלקת התמיכה בערוצים הבאים:

במייל [email protected]

טלפון: 077-2060010

 דרך Whatsapp

 

תוכן עניינים